Foton på posten

För ett tag sedan fick jag hem 200 foton som jag beställt över Internet. De var gratis så varför inte passa på att beställa hem lite roliga, gamla och ett par såna där bilder man annars tänker som onödiga, tänkte jag. Det blev bilder på mig & mina vänner, släktingar, från fester och även en hel del på TH. "Surprise"!

Bilderna ska till mitt minnes-kollage som är en del av ett projekt jag börjat med, därav blandningen. Om det blir som jag tänkt så kommer det bli jättefint. Låt oss hoppas att jag lyckas!


Bilderna från DSquared's visning blev bättre än väntat på fotopapper. Bilden gör inte rättvisa men de är verkligen fantastiska!


En bild på "TT-Tigers" var given! Hahaha, det ger mig i alla fall ett gott skratt att se så här i efterhand...


Fina tjejer i Stockholm efter en Simple Plan-signering för ganska precis två år sedan. Gud vad fort tiden går!! Skrev först "för ganska precis ett år sedan" innan det slog mig att det var två. Det blir ett kärt återseende i Stockholm om bara 12(!) dagar och efter 2 år kan man väl minst sagt att det är något jag ser fram emot.


Och hur härlig är inte den här? Bilderna är tagna på min födelsedag förra året när jag och mina underbara vänner var på väg till Västerås för att fira vidare på en av krogarna. I had a blast. I ♥ U!

Kommentarer
Postat av: Tillan

Haha, vilken bild på mig längst ner :'D <3

2010-02-21 @ 14:22:36
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: charlotte

vart beställde du dom? :)

2010-02-21 @ 17:24:08
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha lyx! Eh, snacka skit, det var ju jag & Lina som var TT ;)

2010-02-22 @ 00:09:25
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0