Vintage Vamp



Att det är svårt att bestämma sminkning till nyårsfesten är årets underdrift. Sitter med 8 glitter framför mig, 4 olika lösögonfransar, en hel drös med ögonskuggor och har absolut ingen aning om vad jag ska välja. Jag vill ha allt! Skulle inte alls ha något emot att se ut som en sprakande glitterboll (när man väl kommer undan med det menar jag) men tiden börjar rinna iväg så vi får se vad jag hinner med. Till naglarna ska jag i alla fall ha silverfolie med holografiska snöflingor. Kul att prova för första gången.

Kanske kör jag på Vintage Vamp-looken (på bilden ovan) som jag gjorde på Lina igår... men då saknas såklart det mörka håret. Hon såg riktigt grym ut och jag hoppas få ta fler/bättre bilder på henne i samma makeup någon gång. Vad tycker ni? Would you wear it?


OCC Lip Tar "Vintage", NYX "Side Swept" Special Effects Lashes, Sephora silver glitter.

Kommentarer
Postat av: SANNA

SÅ JÄVLA SNYGGT

2010-12-31 @ 18:13:46
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: Peyton

woow!

2011-01-10 @ 23:20:55
URL: http://peytonvegas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0