Andra advent










Igår blev det adventsmys med julmarknad, knäck och secondhandfynd. Med det röda läppstiftet (som jag lånade av Lina) på läpparna blev julkänslan komplett och i slutet av dagen  var jag så galet sugen på att julpynta så idag har jag börjat tomteinvasionen. Mamma kom med förslaget att vi endast skulle ta fram en del av alla saker eftersom vi under min & Linas uppväxt alltid sprängt huset med tomtar och glitter under jul.. men jag älskar det  so we'll go "all in" en sista gång. Det är så  (lika missmatchat och överdrivet)  jag vill minnas min sista jul i huset jag växte upp i. Can't wait tills allt är uppe!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh mys!



Sv: Tack! Det är lösfransarna som gör det där;)



Ja jag har en massa fina bilder på Tom bla som jag helt glömt..de ska ut på fotopapper nu och sedan ramas in för att prydas i huset sen:)

Jag blev dock skapligt förvånad över att jag inte hade fler bilder från hotellet eller kön..men ja, vi vet ju båda två att vi "vågade" inte för att minnet inte skulle bli fullt..haha! Men jag önskar lite att jag tagit mer bilder, typ från ute-kvällen!..menmen..gjort är gjort, man lär sig av sina misstag;P

2010-12-07 @ 11:38:01
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Anonym

I vilket program har du redigerat bilderna i? Och sen måste jag bara fråga vart väskan kommer ifrån på sista bilden! :)

2010-12-07 @ 19:12:16
Postat av: IDA

Jag använder Photoshop Elements 8.0 som jag köpte med när jag köpte datorn i vintras. Det funkar helt okej men bättre versioner finns absolut (att ladda hem om inte annat). Väskan hittade jag second hand nu i helgen. :)

2010-12-07 @ 22:16:45
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0