Nytt i badrumsskåpet



Förutom julklappar så införskaffade jag igår även äntligen hudvårdsprodukterna från Rosenserien som jag tittat på hos Life tidigare. Jag ville vara noga med att få produkter utan mineraloljor (som i stort sett alla hudvårdsprodukter förutom de i hälsokostbutiker innehåller - även om de göms undan från innehållsförteckningen) eftersom det inte är bra för huden. Basically så kan man ha i hur mycket bra grejer som helst i krämerna men om sedan även mineraloljor finns med så kommer de bra grejerna ändå inte in i huden. Jag är därför väldigt nöjd och glad att jag äntligen ska testa dem och hoppas att de här produkterna - tillsammans med zinktabletterna som jag köpte samtidigt - hjälper till att förbättra min hy.

Om intresse finns så recenserar jag dem gärna när jag använt upp dem vilket jag skulle gissa på blir runt slutet av Januari. Någon som är intresserad av att höra hur de fungerar? Let me know!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill gärna ha en recension. Skulle vara kul att höra hur de är, om de är bra och så. Är själv på jakt efter lite bra produkter för hyn! :)

2010-12-18 @ 22:44:18
URL: http://someee.blogg.se/
Postat av: fanny

jag är också intresserad!

2010-12-19 @ 10:15:09
Postat av: IDA

It's settled then! Då kommer det upp en recension här sen. :)

2010-12-19 @ 16:25:09
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: stephy

ja skriv gärna om den :) bra hudvård är något jag verkligen borde satsa på..

2010-12-19 @ 18:56:40
URL: http://fabforfight.com
Postat av: Fia

Jag vill jätte gärna veta! :) jag är själv ute efter något liknade.

2010-12-24 @ 15:42:13
Postat av: IDA

Lägger upp en recension när produkterna är slut. :) Zinktabletterna börjar verka nu - det börjar komma lite finnar. Tråkigt men det måste ju "rensas ut" så jag hoppas att de försvinner snabbt igen. Antar att det här är ett tecken på att de fungerar i alla fall. :)

2010-12-31 @ 15:10:38
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0