Julklappsshopping



Igår fick jag äntligen alla årets julklappar inköpta och nu har jag bara det roligaste kvar; inslagningen!  Sedan jag var liten så har jag älskat fina paket, själva idén att pyssla ihop något personligt även på utsidan  och allt därtill.
Jag minns tydligt en gång när jag stod framför kassan i en butik och faschinerades över de fina paketen som tjejen bakom kassan skapade av alla vackra papper, band och snören som prydde väghyllorna. Jag tror att det var där som det började  och jag är idag oftare mer intresserad av utsidan än nyfiken på vad som finns på insidan. Kanske lite udda.. men tack och lov för det!


Veckans godaste dessert (på bilden ovan) står Systrarna Ericsson för.

Kommentarer
Postat av: zara/nä

gud vad gott det ser ut!

2010-12-20 @ 00:44:49
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0