Quote of the Day



I adore this quote. She's taking the words right out of my mouth heart.


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vilken fin sak att säga!

Hon är verkligen speciell



Jag vet inte vad jag planerat får nyår? Har ju varit i Tyskland på Sensation White de 3 sista åren nu, så det skulle vara kul att prova nåt annat. Men jag vill nog vara kvar i tyskland. Har blivit tradition nu och det blir alltid lite magiskt att komma tillbaka. Äta nyårsmiddag på restaurang, strosa runt i staden och känna hur allas förväntningar på kvällen och det nya året smittar av sig. Sen hela förfesten att göra sig i ordning med smink oc grejer över hela hotellrummet, musik och galet! Jag älskar det! Och att äntligen få prata lite tyska, även om jag kan minimalt, gör det hela ännu lite mer spännande!



Ni verkar ju hft riktigt kul, så kanske Hamburg då. Eller Berlin?

2010-08-20 @ 09:28:28
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0