A day at the zoo

God morgon! Jag är på väg in till Västerås för lunch och lite shopping.. Tänkte bara visa bilder från i förrgår då jag, Lina, Max, Vendela och Jossan åkte till Eskilstuna för att titta på tigrar, krokodiler, kängurur, lejon, komodovaraner, pumor, flamingos, flodhästar, leoparder, antiloper, surikater, afrikanska vildhundar, ett flera olika apsorter och mycket mer på deras Zoo. Geparderna var så otroligt vackra och dagens sötaste var nog sandkatten. Önskade nästan att man fick ta hem en.

Vad besviken jag blev när vi såg att de tagit bort den stora, vita tigern. Den var ju så fin men jag håller tummarna att det var för att de skulle släppa ut den eller (mer troligt) ge den ett bättre hem.

Något som fanns men som vi istället missade var bl.a. mushjorten. Har ni hört talas om såna? Det hade inte jag så jag googlade ordet efter att ha läst att den fanns där och höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den här bilden. Hahaha!.. Hur söt kan man bli??















































Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättefina bilder! :D Vet du vad det är för djur den där som ser ut som en katt? Skiiitsöt :'D

2010-08-13 @ 22:48:51
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: LINA

sv: tack , jag får ta och kolla upp det , tack för tipset

2010-08-14 @ 16:23:05
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0