310710 STOCKHOLM










Jag älskar Stockholm på sommaren. Det går verkligen inte att beskriva hur vackert det är en solig dag som i lördags då himlen är klarblå och parkerna, uteserveringarna och gatorna är fulla av folk. Jag älskar att promenera runt och verkligen titta på saker som man kanske inte lägger märke till eller bara tar för givet om man bor där. I stan, runt slottet, vid djurgården, hamnen o.s.v. Det är en stad som jag definitivt tror hade varit en favorit om jag varit en turist från ett annat land på besök.

Kvällen där tillsammans med Lina i lördags blev rolig precis som väntat och vi skrattade ikapp på Friday's innan vi åkte tillbaka till Västerås och fortsatte natten på Pluto. Hittade ett trevligt gäng människor från både Polen, Brasilien, Lettland och Sverige och dansade till svetten nästan rann. Om 3 veckor blir det Stockholm igen!


Kommentarer
Postat av: elin

Varifrån kommer ditt halsband? Snyggt!

2010-08-04 @ 23:36:40
Postat av: Veronica

SV: Ja, det har du faktiskt helt rätt i nu när jag tänker efter. Det skulle ju bli ett rejält wake up call för alla om han kunde fullborda det han höll på med. Jag ville inte att han skulle dö, haha :(

2010-08-05 @ 08:53:46
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: IDA

Elin: Tackar! :) Jag tror det är köpt på MQ. Fick det i present i julas så jag är osäker på om det finns kvar men märket heter i alla fall Tiamo så du kan ju alltid kolla om de har kvar det eller om de har något liknande.

2010-08-05 @ 13:17:42
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: ellinor

sv: ja det är jag som tagit dom :D tack så mycket. nu blev jag skitglad :D



gaaah, ni är så fina! :D

kram

2010-08-05 @ 18:04:41
URL: http://ellisnoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0