Stockholm Jazz Festival får finbesök

När jag var 11 år så fick jag och Lina tillsammans vår första Missy Elliott-skiva och sedan dess har jag på något sätt alltid kopplat henne till oss bl.a. för att vi älskar dans och speciellt hennes dansstil, dansade till hennes musik under tonåren och bara alltid tyckt hon varit en grym artist. Hon har helt enkelt alltid varit en favorit.. Så I don't know about you men jag känner i alla fall ett stort behov av att vara där när den här supercoola ladyn äntligen kommer hit. Jag hoppas att det blir möjligt och även att jag isåfall få se henne visa sina moves till både Work it & Lose Control (..och gärna också Pass That Dutch).

Citerar hemsidan;
"..att säga att det är enormt är årets underdrift, det är helt enkelt gigantiskt."


En gammal favoritbild. Någon annan som är sugen på att se henne?

Kommentarer
Postat av: Lina

OOOoohooo :D Helhelg i sthlm då!

2010-05-02 @ 12:29:28
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0