Not all that glamorous



Ni vet det där stadiet, vanligast i tidiga tonåren, då man får massa finnar?... Well, det stadiet är jag i just nu, vid 21 års ålder och vet att jag inte är den enda. Jag har nyss börjat äta B-vitamin som ska motverka det men det tråkiga är att när tabletterna börjar verka så är den vanliga reaktionen att man får ännu mer finnar eftersom det typ.. "rensar ur" huden (Nej, det låter inte fräscht och det är det inte heller.. men det är ju sanningen.) så nu börjar jag likna en unge med vattkoppor.

Att sedan behöva ha ett tjockt lager smink för att de ska synas lite mindre känns inte heller så lockande och speciellt inte vid tillfällen som nu då jag ska till Milano och träffa människor man inte träffar så ofta o.s.v (att se ut som en puderdosa - som vi så fint kallade tjejer med en alldeles för tjock bas förut - är ju aldrig snyggt) men det är bara att bita ihop. Förhoppningsvis så är det värt att få ett stort breakout först om tabletterna tar bort mina gamla, fula, blåa ärr och finnar inom en snar framtid. Tills dess får jag känna mig som en ung tonåring all over again. Haha..

Håll tummarna för mig att det fungerar!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Okej, ja, jag vet att jag är partisk men fasiken, med eller utan finnar är du lika snygg ändå människa.



Och ja, jag håller alla fingrar och tår för dig!

2010-04-09 @ 18:27:20
Postat av: Yves

Woah... I think that I saw you on this video where fan kissed Tom... and you have beautiful blog.

2010-04-09 @ 19:43:40
URL: http://yveses.blog.cz/
Postat av: sanna

ååh, jag har också tänkt testa b vitamin. jag har hemsk hy. kan du inte berätta om nån vecka hur det har gått? de vore snällt. hur länge har du hållit på nu? tacksam för svar:)

2010-04-09 @ 19:54:59
Postat av: IDA

Rebecka: Du är ju för underbar. ♥



Sanna: Jag har ätit tabletterna i 4 dagar än så länge. Absolut! Visst kan jag det. Vet inte hur lång tid det tar innan det syns någon skillnad (vare sig den är positiv eller negativ) men kan absolut berätta hur det går om en vecka och återkomma sen igen om det blir någon skillnad. :)

2010-04-09 @ 22:05:36
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: sanna

åh vad snällt utav dig! =)

2010-04-09 @ 22:11:56
Postat av: Terra

hey. i just found your blog and i must say i really really like it. your make-ups are gorgeous. but unfortunatelly i don't really understand everything you are talking about. the google translations aren't that good. i am from germany and don't speak even one single swedish word. :S

2010-04-14 @ 19:27:56
URL: http://terrasfairytale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0