MILANO // Dag 1 i bilder (Del 1)

Tänkte visa lite bilder från vår resa till Milano. Jag tog enormt mycket bilder första dagen så jag delar upp dem och börjar med att visa lite från ditresan. Vilken turist jag var!

Snabbt efter att vi klivit på nattbussen som skulle ta oss till stan och flygbussen så slog det oss att det måste vara samma buss som de andra tjejerna skulle ta.. och mycket riktigt - efter några hållsplatser klev de på och redan där startade vår resa. Efter att sedan ha laddat upp med frukost på Centralen så bar det iväg mot
Skavsta, Italien och fina Milano!


Lina och jag på planet.


Rebecka & Essi!


Hahahaha! Det här är det sötaste jag sett på länge. Hittade den lilla grisen i flygtidningen.






Utanför planet när vi precis landat i Bergamo. Bilderna visar det väldigt dåligt men de höga bergen och allt runt omkring var otroligt mäktiga att se. Overkligt!


Vi allihopa på flygbussen in till Milano. ♥


Hahahaha.. Måste bara visa den här. Kolla smygblicken från sätet bakom tjejerna. Jag dör av skratt!
































Tjejerna framme vid buss-, tåg- och tunnelbanestationen. Vi bodde endast två stationer därifrån och tog enkelt tunnelbanan var vi än skulle. Ja, nästan i alla fall.


Lina och jag hade t.o.m. fått ett hotell uppkallat efter oss när vi anlände. Trevligt! Dock inte det finaste men det är tanken som räknas! ;)


Jag & söta Rebecka utanför stationen.


This one is for you Zara! Tänkte på dig direkt när jag såg den här överdrivet stora affischen och var tvungen att ta kort. Syns att den blev suddig.. men som sagt.. Det är ju tanken som räknas. Right? Haha

Kommentarer
Postat av: Essi

Hahaha, smygblicken! Så jäkla rolig! Och alla mysiga bilder, så underbart <3

2010-04-16 @ 20:07:38
Postat av: Lina

Fan va fint det var i Milano! Och resan var kort men den bästa jag gjort <3

2010-04-16 @ 21:13:17
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha, alltså killen! Åh, milan! Helt underbart. Tack tack tack för underbara dagar <3

2010-04-16 @ 21:19:29
Postat av: zara/nä

hahah ååh tack <'3

Det hade inte suttit fel att ha den hemma på vägen ;)



måste bara säga att smygblicken är klockren!

2010-04-16 @ 23:42:41
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Sarah

Oj va olik sig Essi har blivit! Minns henne när hon hade svart hår ja :)

2010-04-16 @ 23:53:23
Postat av: Angelica

Åh vilka fina bilder! Sjukt vacker där.



Hahaha, smygblicksbilden var ju också väldigt rolig! Klockren :)

2010-04-17 @ 00:31:44
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: IDA

Essi: Smygblicken var bäst! Hahaha! Ja gud ja, en helt otrolig resa blev det. Tack så mycket för det! ♥



Rebecka: Men detsamma, detsamma! Det blev verkligen en fantastisk resa tillsammans med er! ♥



Sarah: Ja vi pratade om att hon haft svart men det minns jag inte. Fint hår har hon i alla fall! :)

2010-04-17 @ 16:57:44
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0