I love my baby ♥

Jävla mardrömmar - var kommer de ifrån? De senaste nätterna har jag haft så hemska drömmar att jag nästan vaknat med gråten i halsen. Först hade jag inget val än att skjuta Lina i huvudet (och det läskigaste var att hon drömde att jag dödade henne samma natt. Började blöda näsblod strax efter att hon vaknat.), sen hade jag plötsligt bara en nära släkting kvar och han glömde bort vem jag var, blev alkoholist & elak som fasen, jag blev fångad av ett gäng män som jagat mig genom en stad och inatt ströp jag min katt och störtgrät hela tiden; "men jag kan inte, jag kan inte göra det!!"

Så hemskt! Gissa om jag gosade mycket med honom när jag vaknade?

Var kommer de ifrån? Jag brukar aldrig ha mardrömmar och nu helt plötsligt får jag dem varje natt. Fattar inte! Vid varje dröm har det varit som att jag inte haft något val, det har inte funnits en annan utväg. Usch. Lina kom i alla fall precis hit så nu ska jag färga håret på henne och planera lite inför nästa vecka. That will take my mind off of the bad dreams.


Världens finaste bebis. ♥


Haha, jag måste bara visa den här. Sitter han inte fint i soffan? Haha, för go..


Kommentarer
Postat av: Lina

Så jävla söt <3

2010-04-06 @ 15:30:14
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Veronica

Haha awh, sådär sitter min hund också! xD Och läskiga drömmar ;o Hoppas de går över snart :)

2010-04-06 @ 22:51:26
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0