Boondock Saints II: All saints day

Idag kom äntligen min kära mor hem efter att ha vilat upp sig från operationen så ikväll blir det familjemys med te i soffan som vanligt igen. Gud så jag har längtat! Ni vet hur jag brukar säga att Lina är som min andra halva? Well, vi är egentligen tre. It might sound cheesy men jag önskar verkligen från djupet av mitt hjärta att alla familjer kunde få ha en lika fin och stark relation som vi har.

Nu har Lina dukat upp massa gott på vardagsrumsbordet och tänt massa ljus medan jag och mamma åkte iväg för att hyra film.... Mamma blev t.o.m. mer exalterad än jag när vi upptäckte att Boondock Saints II: All saints day fanns att hyra så nu ska vi titta på den tillsammans, alla tre Saints-fans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0