22 April 2010


Och så var det vinter igen. Vaknade för några timmar sedan av att allt utanför mina fönster var täckt av snö och för en stund ville jag bara gräva ner mig i täcket och inte gå upp förrän vårvädret är tillbaka. Vad hände?! Det var ju så fint! Att åka tillbaka till Milano har nog aldrig känts så lockande som nu. Har ni också snö?

Jag har bott hos lillasyster några dagar och haft det väldigt mysigt men är nu hemma igen och ska sätta igång att bocka av listan över saker att göra. Ska börja med att fixa några bilder till Lina. Fina foton på favoritkillarna är först upp att märkas!


Kommentarer
Postat av: Emma

Har ni snö fortfarande? :O Härnere i Blekinge så skiner solen och det är ungefär så varmt att man inte behöver begravas i tjocka lager av kläder när man går ut. Drygt 15-18 grader är det:) Men värmen borde väl komma till er snart också, för det är ju inte alls roligt att ha snö fortfarande. Inte efter den här vintern som har varit..

2010-04-22 @ 18:53:27
URL: http://someee.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Ida! Ville du sminka mig till balen? vore jätte kul. Vi har bal fredag 28 maj:). Ifall du kan den dagen ungefär hur mkt vill du ha betalt:) Kram

2010-04-22 @ 20:52:04
URL: http://heterlinda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Ja jag har ju ätit dem sen jag var 16 och tappade mkt hår..men sen har man ju slarvat fram och till baka men nu håller jag på med dem riktigt igen och det märks ju tydligt..hahaXD Men jag gillar min finne mellan tuttarna, en del av mig nu ju..haha!

2010-04-22 @ 23:41:15
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Veronica

Här uppe i Sundsvall har det inte snöat på.. två veckor tror jag! Fast när det snöade så smälte det på en gång, så det gjorde inget, haha. Dock har vi det kallt (inte lika kallt för er säkert eftersom det snöat).. Det är deprimerande att komma ihåg att 25e april förra året så satt man ute i LINNE och njöt av solen.. Nu ska det tydligen bli runt 8-10 grader här. Inte okej :(

2010-04-23 @ 08:56:39
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0