12.04.2010 // Milano // After show pictures


Jag, Essi, Tillan, Mirre och Rebecka på väg till McDonalds efter konserten.




Nattmaten var menat att bli ett substitut för att gå ut och fira den otroligt lyckade kvällen på någon bar men efter att vi ätit och sagt god natt till Tillan & Mirre så var vi ändå inte riktigt redo att avsluta kvällen.. Så vi började sakta men säkert röra oss mot hotellet för att se vad området hade att bjuda på.


Gatorna var så rena och platta att en annan som är van vid exempelvis Västerås och Stockholm (där det ligger fimpar & skräp på gatorna och nästan varenda gata har en lutning eller backe) fick en mindre chock. Fräscht var det!


Ser ni de gula tälten till höger? Det var en marknad som vi besökte dagen efter på jakt efter snygga ringar. Jag hade nämligen hört talas om att det skulle finnas ett bra stort utbud av ringar i min smak så självklart ville jag kolla in det senare.






Fastnade framför spegelväggen i lobbyn strax innan vi gick över till baren next door.


Printat från en film vid baren. Jag ser ut som en jätte här brevid söta Rebecka. Haha!



Vi firade med goda drinkar. Favoriten sedan Alanya '06; Strawberry Daiquiri - såklart!


Tack igen för en helt underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Taack!! =)

Du är också finis!! =D

2010-04-24 @ 08:24:56
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: charlotte

alltså, milano! ♥

2010-04-24 @ 13:55:19
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Alltså finisar!!! Vilken underbar resa!

Och nej, du ser definitivt inte ut som en jätte! <3

2010-04-25 @ 02:04:34
Postat av: IDA

Rebecka: Jag har så mycket skoj att skicka till er! Älskar era reaktioner så fort någon filmade.. Du med ditt galet söta vinkande och Essi med hennes "pluta-med-munnen-miner". Haha! ♥ Ja helt underbar var den!

2010-04-25 @ 02:22:19
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Essi

Åh, det var då jäkls mysigt alltihop! Och jag kan inte vänta tills jag får se resten av alla bilder och videos :D Hur går det med att maila det? ♥

2010-04-27 @ 05:18:27
Postat av: IDA

Essi: Jag ska lägga upp bilder från andra dagen idag - hade faktiskt glömt bort att jag inte gjort det än. Haha! Mailen hade jag ockås glömt! Skriver upp det på en gång och skickar över ikväll!

2010-04-28 @ 18:10:22
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0