Wednesday

Det fina vädret har ersatts av en grå himmel så jag, Lina och Jeanette sitter idag hemma hos mig idag och slappar framför varsin laptop. Finns inte riktigt mycket annat att göra idag så jag håller på att kolla efter lediga jobb och dregglar efter snygga kläder på olika webb-butiker.

Lina, Max och Jeanette gjorde mig sällskap framför Idol och en av de nyare Wallander-filmerna igår kväll och vi hade det riktigt mysigt. Min och Linas nya besatthet; tacochips, guacamole och vitlöksdipp + två stora skålar med godis och vindruvor försvann snabbt ner i våra magar och när det var dags att sova så rullade jag proppmätt upp till sängen. Med Jeanette - som verkar vara lika mycket nattuggla som jag - på min soffa så blev det inte mycket sömn då vi istället bl.a. fastnade med att tillsammans sitta och leta och diskutera snygga klänningar och skor. Haha..


Söta Janet strax efter att vi vaknade tidigare idag. Otroligt nog så satte hon på sig en av mina TH t-shirtar igår kväll - högst motvilligt kan jag lova! Jag är stolt. Det var inget jag förväntade mig att någonsin få se. Ni ser vilket inflytande jag har! Haha


På tal om ingenting så är jag extremt sugen att gå på bio snart. Vill verkligen se "The Ugly Trugh" med Gerard Butler i en av huvudrollerna. Jag tycker att han är mysig och det verkar vara en typisk Ida-film så vi får se om det blir bio frammåt helgen. Har ni sett den? Är den så mysig som den verkar vara?

Kommentarer
Postat av: Rach

Såg den för ett tag sen, den var bra. Haha, klockrena repliker ibland x) Värd att se etc. KOmmer inte ihåg så jätte mycket, då de var ett tag sen jag såg den men ja, den är bra ;)

2009-09-16 @ 17:31:20
URL: http://thechase.webblogg.se/
Postat av: veronica

jag har också sett filmen och jag tycker att den är sevärdig, helt klart! den var faktiskt mycket bättre och roligare än vad jag hade trott den skulle vara :)

2009-09-16 @ 22:20:51
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0