Solskenspromenad

Idag lyser solen och här på himlen finns inte ett moln. Underbart! Jag är hundvakt och tänkte passa på att ta en promenad medans jag har en anledning. Jag är verkligen dålig på att ta tag i att motionera annars så när Lukas är här brukar jag se det mer som att jag får några dagars "motionsmotivation/hjälp" än att se det som att jag vaktar honom. Kanske är det mer rätt att jag tackar hundägarna än att de tackar mig?

När jag kommer hem igen så ska jag svara på era kommentarer (som jag varit dålig på att göra sedan jag kom hem från Berlin. Ber om ursäkt för det!) och sedan ska jag fortsätta med lite jobbsökande. Håller tummarna att jag hittar något passande. Just nu känner jag att jag skulle klara av vad som helst.

So long!

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Jättekul att du vill vara med och tävla och lycka till nu! Kram kram

2009-09-15 @ 23:33:16
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0