Breathe in.. Breathe out...

Tidigt imorgonbitti flyger jag till Berlin och stannar veckan ut. Jag är så jäkla taggad att jag inte vet var jag ska ta vägen (!!) men har haft ont i magen och varit illamående hela dagen. Förmodligen bara nervositet inför resan.. men det är ju inte mindre obehagligt för det. Lina pumpar gamla TH-låtar på (för) hög volym och är peppad/överglad/nervös tillsammans med mig här just nu.

Allt är fixat och klart förutom att packa ner kläderna i väskan. Jag funderar hur sjutton jag ska få plats med allt i min lilla resväska - som dessutom inte får väga mer än 10 kg (vilket är det dåliga med att flyga från Skavsta). Växla pengar ska vi göra på flygplatsen så det har vi kvar också. Får hålla tummarna att det inte är så lång kö men vi har i alla fall en halvtimme på oss och det borde räcka.

Klockan 3 inatt kommer Max hit, hämtar mig & Lina och skjutsar oss till flygbussen som tar oss till Skavsta. Flyget går 06:30 och eftersom vi sedan kommer att vara vakna ända tills imorgon kväll/natt så ska jag försöka sova några timmar nu...

Vi hörs framåt midnatt!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Är det ryanair ni flyger med? Det är väl 15 kilo med dem? :o



Ha det i alla fall grymt kul :D

2009-09-02 @ 09:25:10
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0