Efter lite sömn..

..så är jag nu redo för en dusch och "frukost". Jag älskar att åka på nätterna! Det blir en helt annan känsla, en helt annan spänning och jag tycker bara att det är så mycket roligare. Tycker inte ni?

Det här blir det längsta uppehållet i bloggen so far men jag hoppas verkligen att ni läsare finns kvar när jag kommer hem igen i slutet av veckan med bilder, videor m.m.  Nästa vecka händer det ju dessutom roliga grejer! Tokio Hotel kommer tydligen till Sverige så mobilerna gick varma här hemma tidigare ikväll. Planering, planering..........

Jag längtar självklart redan men först ska jag koncentrera mig på de kommande 5 dagarna i Tyskland. Det ska bli så KUL!! Jag kommer att sakna min lilla misse som ligger brevid mig & gosar just nu.. men jag får helt enkelt ta att han blir sur och ignorerar mig i några timmar efter att jag kommit hem igen. He always do, haha.


Världens finaste älsklingsbebis. Min skatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kanske inte hinner se dem

2009-09-02 @ 09:55:29
Postat av: Sarah

Alltså det är inte ens något att se,

Kenza ska intervjuva dom bara.

Dom ska inte ha ngn spelning eller signering :P

2009-09-06 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0