A state of awesomeness






Gillar ni Bill's nya frisyr? I most definitely do! Sedan TH var i Sverige senast så har jag börjat längta riktigt rejält efter en ny turné och att se videor från Rom (där de uppträdde i lördags med Humanoid (!) och Automatic) gjorde inte längtan mindre. I don't know about you men jag tror att nästa turné kommer att bli riktigt, riktigt grym.

Du glömmer väl inte att rösta på killarna till MTV EMA i kategorin Best Group?
Om du inte är ett fan så får du jätte (jättejättejätte) gärna rösta ändå. Please?
Klicka HÄR eller HÄR för att komma till en röstsida. Själv har jag bombat båda.

Vote, vote, vote! 


Kommentarer
Postat av: veronica

Jag hade typ nyss börjat gilla Bills "dreads" och sen går han och byter frilla igen, haha. Men jag börjar faktiskt gilla det nu! :) Först tyckte jag inte alls om det, och det påminde mig om 90talets punkstil på något vis, men som sagt så gillar jag det mer och mer för varje ny bild/video man ser! ;D



Och jag ska rösta som ett as nu! :D

2009-09-28 @ 18:57:49
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det var bara väldigt synd att deras framträdande var playback. Såg fram emot att få höra Humanoid live ^^

2009-09-28 @ 19:30:14
Postat av: isabelle

Jag tycker hans nya frisyr är helt grymt snygg! Han är en sån snygg kille. Det passar honom verkligen. Han såg för feminim i den förra frisyren (dreadsen) tycker jag.

2009-09-28 @ 19:34:16
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Hege www.th4life.blogg.no

Jeg ELSKER den nye sveisen til Bill :D <3

Sjekk ut min blogg (h)

www.th4life.blogg.no

2009-09-28 @ 21:52:06
Postat av: Zara/Nä

bills nya här så snyggt!!!!!

haha jag är besatt av att rösta jag har röstat sönder alla rösterna jag har på en dator så nu har jag övergått till en annan 8D

2009-09-29 @ 07:15:04
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: IDA

Anonym : Jo, i och för sig... men det kommer :) Jag hade inte hört den innan (bara det korta klippet) så jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig. Positiv överraskning måste jag säga! :D

2009-09-29 @ 09:34:37
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Anonym : Jo, i och för sig... men det kommer :) Jag hade inte hört den innan (bara det korta klippet) så jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig. Positiv överraskning måste jag säga! :D

2009-09-29 @ 09:34:53
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ser mycket bättre ut nu än när han hade dreads iallafall!

Fast jag saknar fortfarande lejon håret =(

2009-09-29 @ 10:28:29
Postat av: Johanna

Tycker att Bill verkligen blev skit snygg i sin nya frisyr.. Tycker att den passade honom riktigt bra!



Och har röstat massor nu.. ^^

2009-09-29 @ 16:35:14
URL: http://killuadusk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så himla fin han blev i håret :')

Jag gillade faktiskt aldrig hans dreads hade lite svårt för dom :)

Medans jag ända kommenterar tänkte jag fråga om du kunde förklara hur man lägger in länkar som du tex gjort i detta inlägg när du bara skrivit här så kan man klicka och komma in. Har försökt så många gånger själv :)

2009-09-29 @ 16:43:08
Postat av: Sazza

Den är så grymt snygg! Den är verkligen HAN! Fast vad passar inte en skönhet i?



Längtar oxå efter deras konserter (aldrig varit på någon:() Hoppas på att någon gång ha chansen att vinna ett M&G ^^, (Önska o hoppas går alltid!)

2009-09-30 @ 01:45:55
URL: http://sazziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0