Bilder från 8 September - Stockholm

Sofie skickade lite bilder som hon tog förra veckan då hon, jag, Lina, Linnea och Max var i Stockholm. Här är några av dem (och vissa är klickbara för bättre kvalité):


Fans utanför NRJ studion där TH befann sig på morgonen



Allas våran Carola hade ingen aning om vilka Tokio Hotel var..


..men det hade däremot de här tjejerna som samlats för att få en glimt av killarna


Jag, Ida, Alice & Rach utanför hotellet. Trevliga fans är en sak som TH har gott om!


Jag, Linnea och Lina


Lina och Max i väntan på TH. Och på tal om något helt annat så har Max startat upp sin musikhemsida igen. På svenska den här gången. LifeStyleHipHop - besök den!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha åh, jag och min kompis Jenny syns på första bilden! :) Kul att se.



Känner att jag kommenterar rätt mycket nu förresten, haha..

2010-04-07 @ 23:45:16
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0