29 September

God morgon! Idag har jag mycket att göra så jag gick upp redan vid 9. Har redan hunnit med en hel del och ska snart fortsätta men först måste jag jag få i mig lite energi & näring i form av frukost. Det blev inte tid för det tidigare. Lina vaknade precis så jag ska göra henne sällskap nere i köket. Hon kan ju få höra vad jag drömt inatt som hon ääääälskar att göra, det blir hon säkert på bra morgonhumör av. =)   (Hon hatar att jag alltid behöva lyssna på när jag berättar vad jag drömt) Hahaha!

Brrr... Kyligt som attan är det här inne. Det är nästan så att jag blir sugen på en onepiece! Inte det snyggaste jag sett men förmodligen riktigt skön mysa in sig i hemma i soffan. Don't you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0