Brilliant, Beyonce!

Vad tyckte ni om Video Music Awards som sändes inatt? Shakira & Pink dök upp i likadan klänning, Kanye West gjorde bort sig rejält, Taylor Lautner var oväntat het, GaGa's uppträdande var super, Madonnas tal och Janet's tribute till Michael Jackson framkallade tårar, Beyonce var kvällens starkast lysande stjärna (både till utseende, som artist och väldigt profissionell och godhjärtad då hon valde att ta upp Taylor Swift på scenen efter att Kanye varit respektlös nog att förstöra hennes speciella moment) och Russell Brand var lika hilarious som alltid.

Som jag sagt förut så är jag (tråkigt nog?) otroligt ointresserad av den här hysterin kring stora bloggar med storbloggare o.s.v. och har inte alls bra koll på varken bloggar eller bloggare men igår klickade jag mig in på Isabellas MTV-blogg för att titta på bilder från röda mattan och fick nästan hjärtsvikt när jag såg att hon tagit kort tillsammans med Sean Paul. Vilken lyckost!

Jag verkar förövrigt ha fastnat för Taylor Swift's låt "You belong with me" efter att ha uppmärksammat att hon verkar vara en riktigt "real" tjej. Jordnära och så.. ni vet. Sånt gillar jag - och tydligen även countrymusik. Ja, alltid lär man sig något nytt om sig själv. 

Det som framkallade flest skratt hos mig under natten hade dock inget alls med showen att göra. Det var reklamen i pauserna som fick min "trött-humor" att dra igång rejält. Mer exakt Fur TV med Mervin, Fat Ed och Lapeno. När det här avsnittet kom och Fat Ed inledde med "Not everyone likes metal.... FUCK THEM!!" så var det kört och efter det såbörjade jag skratta så fort varningstexten i början av klippen kom. Missade ni det (och har samma humor som mig) så tycker jag att ni ska spana in klippet här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

This has absolutely nothing to do with the VMA's, I just saw your comment on my blog, and wanted to comment back XD



LOL, I didn't actually know that. Everybody standing outside the studio at Schlag den Raab thought that was why, since Natalie walked JUST behind them, very quickly, so it seemed like it. :p But thanks for telling :D always nice to know the right facts ^__^

2009-09-14 @ 22:30:40
Postat av: Jeanette

This has absolutely nothing to do with the VMA's, I just saw your comment on my blog, and wanted to comment back XD



LOL, I didn't actually know that. Everybody standing outside the studio at Schlag den Raab thought that was why, since Natalie walked JUST behind them, very quickly, so it seemed like it. :p But thanks for telling :D always nice to know the right facts ^__^

2009-09-14 @ 22:31:04
URL: http://jeanettejewel.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha!

Supermetal comes in many different forms...lounge

2009-09-15 @ 19:58:30
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0