Oktoberfavoriter från Cocoo

Cocoo.se har fått in höstnyheter och flera av de nyinkomna ringarna föll mig in i smaken. Silver, lite rockigt... Vilken gillar du bäst? Ta en titt på hemsidan där du hittar fler ringar (och givetvis andra smycken) i olika former och storlekar.

Och förresten.. Ange rabattkoden "bloggspecial" när du handlar så får du 15% rabatt på ditt köp! Perfekt till kompisens födelsedag eller kanske som julklapp. Aldrig fel att vara ute i god tid. ;) Erbjudandet gäller på hela sortimentet till den 31 Oktober så passa på innan dina favoriter tar slut!



Jag brukar säga att jag kommer bli som "Madame Bijoux". Ni vet.. den gamla kvinnan som Jack målat av i Titanic?.. Som sitter där i baren iklädd alla smycken hon äger och väntar sin stora kärlek som aldrig kommer. Haha... jag kan se det framför mig...

Kommentarer
Postat av: Charlie

fint fint :)

2009-10-06 @ 21:24:04
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0