MTV World Stage : Tokio Hotel



Oj, oj, oj vad bra det var. Jag hoppas dock att de kör Komm istället för Noise och Lass uns laufen istället för World behind my wall på den kommande turnén. Just de två låtarna är mycket, mycket bättre på tyska enligt mig. (Och för er icke-fans som nu undrar vad tusan jag snackar om så gör TH de flesta av sina låtar på både tyska och engelska.)


Mozart har somnat här brevid mig i sängen och jag tänkte följa hans exempel. Imorgon måste jag upp tidigt till en fullspäckad dag. Mellan kl. 9-12 har jag en lista full med grejer som måste göras, kl. 12 kommer Lina B hit och blir sminkad inför hennes halloweenfest på kvällen och efter henne fortsätter det med syster och Caroline. Båda ska sminkas och fixas. Senast halv 4 måste jag börja fixa mig själv och senast halv 7 måste jag vara på plats på festen för att göra "some final touches" (jag försökte komma på det svenska uttrycket i 35 minuter, jag ger upp) på kvällens värdinna innan resten av gästerna kommer vid 7-8 och festen drar igång. Busy day för att uttrycka det mildt. Bloggen får lida men jag lovar att ta massor av bilder under dagen att visa här bloggen senare. 

Hoppas ni hade en trevlig fredag. Det hade jag. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0