31 Oktober

Hej! Stressandet är igång, HUMANOID spelas på högsta volym & nu när det blivit lunchdags för många så ska jag äntligen få i mig lite frukost. Har inte hunnit det än. Lillasyster krånglar & skapade nyss ett speedbump då jag fick veta att hon vägrar bli sminkad kl 2 på dagen så jag kämpar nu med att komma på en lösning så att jag hinner fixa min egen halloweensminkning först och sen gå till henne och fixa iordning allt med henne där - snäll som jag är.

Lina B är på väg och jag försöker få tag i Bagge så tidsschemat inte spricker. Wish me luck! Hinner nog inte uppdatera mer idag men som jag skrev inatt; jag lovar att ta massa bilder att visa er sen. Ska ni också klä ut er så får ni hemskt gärna visa gärna bilder på era utklädnader sen också!

Jag önskar er alla en GRYM halloweenkväll hur ni än ska spendera den. Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ida, kan inte du vara snäll och göra en header till mig?? jag är så trött med det fula fanskapet jag har just nu:P Och som du vet så är ju så otecknisk som man bara kan bli <333

2009-11-01 @ 11:11:50
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Johanna

oteknisk*

2009-11-01 @ 11:13:03
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Tillan

Ehe okej då har vi nog lite olika musikaliska ögon för det var inte helt rent. han sjunger med halsen och inte med magen som man ska, han borde verkligen besöka en musikpedagog tkr jag, han pressar ut de höga tonerna, det låter inte lika bra då!

2009-11-01 @ 13:44:44
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0