The MacManus brothers are back!

I'm having a major fan moment here. The Boondock Saints ll: All Saints Day hade premiär i Los Angeles den 28 Oktober och jag hade inte ens sett trailern innan inatt. 

Efter att jag nu har tittat igenom alla bilder, sett trailern, "squeal:at sönder mina muskler" och lugnat ner mig lite så måste jag säga att jag fortfarande är väldigt misstänksam att den inte kommer att kunna mäta sig med ettan. Tvåor brukar oftast ha svårt med det. Att jag dessutom vet en dålig händelse i filmen stärker knappast mina förhoppningar om att detta är ett av undantagen.

Förövrigt så saknar jag agent Smecker (Willem Dafoe) som var en av ettans viktigaste personer. Och Rocco såklart. Filmens härligaste karaktär. Damn it,
hade han inte kunna dött i tvåan istället?


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Tack =D

jo jag kom ju ihåg det nær jag såg en osminkad bild på han på Linas blogg =P sjukt att du kommer ihåg det så bra dock =P

ha det prima! kraaam

2009-11-05 @ 09:24:46
URL: http://bnoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0