Placebo live i Annexet


I kön. De egentligen korta tre timmarna vi köade kändes som många fler och var nog de kallaste 3 timmarna jag varit med om. Min näsa kändes som en isbit man enkelt hade kunnat bryta av. Kylan var dock det sista jag tänkte på medan Tillan underhöll oss med en massa skratt då hon kikade förbi för att hålla oss sällskap en stund. Tack för det! ♥



En till bild på mig & Steve Forrest. Jag ångrade att jag inte sa något vettigt
minuterna innan så medan Lina höll koll på våra öl så gick jag tillbaka till Steve som fortfarande stod i den lilla inhägnden och diggade till förband nummer 1.  

Medan det andra förbandet spelade gick vi fram och hittade ett bra ställe att stå på. Det var ju inte precis som på en TH-konsert då alla står mosade mot varandra för att vara så långt fram som möjligt. Här fanns det gott om utrymme att ta sig fram i publiken. I alla fall fram till konserten började.


For What It's Worth - jäklar vilket liv det blev när den började! Ljudet är inte så bra men kan man låtarna (d.v.s. hört dem ett par gånger i alla fall) så är det inget problem att hänga med.


Efter några låtar började jag må illa (så mycket att jag trodde att spyan var på väg upp) så jag blev tvungen att gå längre bak. Fick dåligt samvete för Lina och ville inte förstöra för henne så jag bad henne stå kvar. (I know, hur kul är det att stå ensam.. men ändå.) Hon stannade ett tag och hoppade med de brevid oss men kom bak till mig efter ett par låtar.


Här är slutet av Special K och hela The Bitter End. Jag älskar slutet då Steve MOSAR på trummorna och sen direkt ställer sig upp vid sista slaget. Jag skulle lätt sitta och headbanga som han gör. Ja, d.v.s om jag kunde spela så där. Åh, jag vill verkligen lära mig!

Efter The Bitter End var vi tvugna att börja röra oss mot tåget och var lite ledsna över att inte kunna se klart hela konserten. Lina stannade för att köpa en t-shirt och rätt som det var så kom resten av publiken ut så vi missade lyckligtvis inte så mycket som jag trodde vi skulle göra. De var riktigt bra live!


Titta vilka fina affischer jag hittade vid garderoberna! =) Kunde inte låta bli att plocka ner en.. hehe. Det var tydligen inte bara jag som spanat in dem för medan jag försökte få ner en utan att ha sönder den så kom en kille fram, tog ner en och
gav till tjejen han var med. Och brevid dem ställde sig ett gäng killar och pillade ner en varsin. Haha.. Det krävs bara att en börjar! ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha ååh, jag skulle också vilja plocka ner och ta hem en :'D

2009-11-20 @ 00:55:04
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Malin

oOH, vilken söt trummis dom hade!

Nej, har ingen direkt som vill gå på deras konsert

:( Ni har inga planer på att gå på nån annan konsert i europa? Tyskland, Holland kanske? Kollade på deras turne schema och som jag förstod ska dom varken till england eller Irland? Lite konstigt att de inte lyckats där?

2009-11-21 @ 12:55:45
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0