Inget mer Idol för mig

Fy fa-an. Jag var stensäker på att Reza och Erik skulle vara de som tävlade mot varandra i finalen men igår kväll hängde båda löst. De två som enligt mig är de med de största rösterna. Hur de andra kunde sitta säkert framför Reza och Erik varken förstår jag verkligen inte.

Igår kväll tog Idol slut för mig för den här säsongen men hoppas fortfarande att den enda rätta vinner. Erik. Även fast det ser ut som han ska spricka varje gång han tar i.



Jag säger som mamma; "Vilka är det som röstar?!?"


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag fattar inte hur hon kunde åka ut. Jag trodde att det skulle bli såhär: igår skulle calle ha åkt ut, sen mariette, sen tove och sen erik och reza i final. Usch, nu hoppas jag verkligen att Erik vinner, han har den starkaste rösten av alla. Calle & Tove kan väl åka ut på en gång... eller så kan nån av dom vinna för det är ju alltid tvåan som blir störst :D

2009-11-21 @ 17:32:32
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker det var helt rätt som åkte ut igår! Gillar inte henne, hon var för gammalmodig för Idol. Väldigt bra röst, men mer en så hade hon tyvärr inte, störig att kolla på. Erik ska vinna och det ska stå mellan han och Tove i slutet(tycker jag) :)

2009-11-21 @ 17:34:55
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag hoppas på Tove & Erik i finalen :)

2009-11-22 @ 12:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0