Hemska mardrömmar..

Hallå! Vaknade sent idag efter en massa mardrömmar. Bl.a. om hur jag blev kidnappad, knivhuggen, halvt kvävd med snö här utanför på gatan och helt plötsligt så känd att fansen slet bort (!) dörren när jag satt på toa. Eh... ja.
Även min familj råkade illa ut i samband med kidnappningen så det blev extra känsligt. Vaknade upp med känslan av att ha gråtit i sömnen. Usch..

Nu mår jag bra och ska laga mat med mamma. Lina kommer hit om en halvtimme också så då får jag får se med egna ögon att hon är okej motför i drömmen. Blir ni också så? Att ni vill titta till personerna ni drömt hemska saker om så de är okej?

På tal om obehagliga saker... Jag hittade några bilder från i lördags på Cassandras bilddagbok:

Cassandra och jag


Athena, Lina och jag gillade dansrummet med musik, discorök och blixtrande ljus

Kommentarer
Postat av: johannajackson

Gillar verkligen din blogg, Om jag har rätt, så gillar(älskar som jag) du också Michael Jackson :) Jag älskar honom verkligen, jag lever liksom för han, och om du är intreserad så målar jag mycket och har målat 4 bilder varav 3 av dom har jag lagt upp på min blogg, jag har fått bra kretik och fått ställt ut dom på min skola. så om du är intreserad så kolla gärna:) jag är ett Michael Jackson Freeeak ;D

2009-11-04 @ 16:25:06
URL: http://johannajackson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0