1 November

Ohja, jag lever! Jag är bara helt slut efter gårdagen. Vilken lyckad kväll det blev! Grymt roligt hade jag men det kan ha blivit lite för mycket dricka där mot slutet. Fick otroligt snälla kommentarer om sminkningen och det tackar jag så hemskt mycket för. Lyckligtvis höll den hela kvällen!

Bilderna från igår är på väg (och har varit i ett par timmar nu, haha). Det går jätte trögt att ladda upp dem då det är en hel del - just like I promised. Väntar även på att facebook ska fyllas med andras bilder från festen. Kul att se att alla tog det seriöst och faktiskt klädde ut sig. En maskerad eller bara ett tema gör alltid fester så mycket roligare, tycker inte ni? Jag älskar att klä ut mig, för mig hade gärna varje fest fått vara en maskerad.

Ni får en suddig smygtitt i väntan på de andra:

Det här är förövrigt den enda bilden jag har från igår som är tagen utan blixt. Ångrar att jag inte tänkte mer på att ta flera eftersom sminkningen såg mer verklig ut och hårfärgen mer jämn ut utan blixten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg nån liknande sminkning som du har på youtube :D

riktigt coolt iallfall :D

2009-11-01 @ 22:58:28
URL: http://beatric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0