Myskväll med "A:son & B:ström"

Haha, det var i alla fall vad jag kallade dem förut. Lina A as in lillasyster och Lina B as in en av våra bästa vänner. Vi hade det jättetrevligt hemma hos mig hela kvällen igår medans vi tittade på Idol och hejade på Erik (hehe ja, jag ångrade mig och tittade ändå) och åt på tok för mycket choklad.

Tittade på gamla bilder från fester och andra tillfällen på min laptop i pauserna. (Även några videor men ingen äldre än tre år.) Så jäkla kul... Ni anar inte hur mycket vi skrattade. Hahaha, det finns så mycket fula bilder. Skulle dock önska att det fanns fler filmer från på mig & mina vänner när vi var yngre - ungefär 13 till 16 - det hade varit otroligt kul att se/ha. Förmodligen ganska pinsamt också, eller vad tror ni?



En av de många gamla bilderna jag har på datorn. Här ser ni Emmelie och mig i våran stuga uppe i Sälen på nyårsafton 2006. Såg precis på FB att hon fått en liten bebis! Grattis, grattis!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0