Tidigt julpynt


Jag kunde inte vänta längre! Julkänslorna tar över mig totalt och jag älskar det. Nu är stjärnan uppe och jag njuter varje gång jag ser den. Får så många härliga minnen från jular när jag var liten. Åh....


Mini-granen åkte fram den med! Hjälpte mamma att ta ner ljusstakar och stjärnor från vinden och kunde bara inte låta bli när jag fick syn på den.


Jo då, jag lever fortfarande! Har bara varit upptagen. Tog tag i städningen idag och har nu rensat bort kläder som antingen ska läggas undan till sommaren eller säljas, sorterat skor och skokartonger så allt får plats i garderoberna och nu är det dags för... ja, resten. Saker som tidningar, smycken och alla jäkla sladdar som ligger utspridda här. USB-sladdar till kamera, mobil, iPod:ar, mp3-spelare, laddare till mobil och kamera, massa hörlurar.... Ja, ni fattar.

När det är klart så ska jag skruva ner ett skåp och ta ner tavlor från väggarna så jag har det gjort tills jag ska måla om. Har fortfarande inte bestämt färg men det lutar åt vitt eller väldigt ljusgrått. Ljust och fräscht!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha jag tog fram mitt julpynt för typ 2 veckor sedan xD

Besatt i julen här med, haha! :)

2009-11-26 @ 23:20:39
Postat av: Veronica

Åh, mysigt med julpynt! :'D Vi ska förhoppningsvis dra fram julstakarna och annat nu i helgen :)

2009-11-27 @ 10:04:50
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0