13 November

God morgon! Äter frukost här i sängen samtidigt som jag kollar tåg till Stockholm och försöker få tag i Jeanette (svara i mobilen, kvinna!). Planerar för fullt inför dagen. Har nämligen väldigt, väldigt roliga planer! Jag ska se Placebo!!

Biljetter, vantar, iPod, hörlurar, godis och sittunderlag är några av sakerna som står på min "packlista" inför dagen. Nej, det blir som ni märker inget långt köande men vem orkar stå rakt upp & ner i 2 timmar för att få komma in? Inte jag i alla fall. Därför följer sittunderlaget med.

Innan konserten ska vi äta och träffa vänner. Funderade först på att sova kvar i Stockholm och gå ut efter konserten som slutar runt midnatt eftersom vi nu kommer att behöva gå innan konserten är slut för att hinna med sista tåget hem. Suger BALLE rent ut sagt... men vi måste så det finns inte mycket annat att göra. Just därför ser jag heller inte anledningen att stå längst fram och inte komma ut så jag nöjer mig med lite längre bak idag. Man får göra det bästa av situationen!

Ska sätta igång och göra iordning mig nu. Tåget till Västerås går om en timme!


Förresten.. Ni som kollar min blogg via Bloglovin (ni andra också såklart, ville bara påpeka speciellt till de som kollar via bloglovin eftersom de ser ett inlägg i taget och inte bara kan bläddra ner till ett annat inlägg) - ni får gärna gå tillbaka och kolla inlägget "Något för önskelistan!" som jag har uppdaterat med lite information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0