Så går det när man fastnar framför konsertvideor

Efter att inte ha hittat något på inredningspartyt, kommit hem, ätit en god middag och umgåtts med familjen ett tag så kom jag, av misstag, in på en av mina gamla konsertvideor från 2007 på datorn och har sedan dess suttit och printat bilder från olika konsertvideor. Haha, det låter kanske inte som det roligaste man kan göra en söndagkväll, men jag kunde verkligen inte slita mig från Bills underbara röst och galna "danser". Förrän nu. Jag ska upp tidigt så det är dags (för länge sedan!) att få några timmars sömn.


Dagens middag blev pasta med en jättegod sås gjord på bl.a. creme fraiche och bacon. Godare än det ser ut måste jag säga.




Jag ska kolla färdigt på sista videon - An deiner Seite - och sedan sova. Upp klockan 8, wohoo!

God natt!


Kommentarer
Postat av: JohannaSB

Kolla min blogg;)<3

2009-05-11 @ 10:30:33
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: malin

Önskar jag åxå hade en massa live bilder och videos att gå igenom. Men till hösten ska det vara ordnat! Första bilden jag såg på Toms frisyr, när han kör bil, fick mig verkligen att haja till: såg precis ut som Bill! Den senaste bilden känns sådär, men det var ju åxå en dåligt tagen bild. Han ser väldigt mycket äldre ut och goa söta Tom syns inte riktgt som man önskar. Men jag är säker på att han e minst lika het i sina braids. Och Bill, där tvekar jag inte en sekund. Spelar ingen roll vad den killen gör för han kommer ändå ALLTID ha tillräckligt med utstrålning för att övergläsda allt o alla andra.



Gillar BEP's nya låt, särskillt Fergies del! Perfekta partymusiken på tåget in till Antwerp!

2009-05-11 @ 21:19:17
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0