Födelsedagsfirande




Jag firade som sagt mamma idag, trodde att det bara skulle bli vi två + lite fika, eftersom det inte skulle vara något storfirande.. Men precis när jag skulle iväg ut en sväng så kom Lukas (!) med sin husse. Som tur var så slapp jag springa iväg till affären och fick då istället skjuts så att jag inte behövde stressa. Lina kom också förbi med present & fina blommor och fikade med oss, så det blev ett trevligt litet "mini-kalas" där på eftermiddagen.

På de tre bilderna ovanför ser ni vad jag köpte till henne. Det är ett stort fat med snäckor, sjöstjärnor och ett stort ljus. Här inslaget i celofan. Det passar henne - och det passar perfekt till altanen! (..eller var hon nu vill ha det. Haha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0