"Jag är fet - i aptiten."

Ja, risken att jag skulle få ärstörningar är i alla fall noll, det kan jag ju bekräfta på en gång. En sak som mina nära & kära aldrig har behövt oroa sig för när det gäller mig. Nej, hetsbantning eller att spy upp (den goda) maten är två saker som jag aldrig skulle klara av att ta till om jag ville gå ner i vikt. Jag är en alldeles för stor matälskare/matnjutare (heter det ens så?) - och tur är väl det.

Jag åt nyss en "liten" middag här med mig själv och är nu så illamående att jag t.o.m. har fått huvudvärk. Haha. Åt, som vanligt, alldeles för mycket för vad min stackars mage klarar av. Men vad ska man göra när man är en riktig matälskare och inte kan sluta äta förrän tallriken är tom? Haha... Well, jag äter i alla fall hellre för mycket än för lite. Absolut. Håller ni inte med mig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är skön du! :D Men kolla min blogg, inlägget om dig och Lina! =) massa bilder och så!

2009-05-22 @ 19:35:20
Postat av: Anonym

Från Tillan asså:P

2009-05-22 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0