Take me to Durham

Medans andra suktar efter att få träffa Robert Pattinson och resten av Twilight-gänget på inspelningsplatsen i Vancouver så vill jag just nu hellre till Durham och träffa Orlando Bloom vid inspelningen av hans kommande film.

Jag hade en huge kändiscrush på honom för ett antal (bra många) år sedan. Posters everywhere..... Och jag har alltid tyckt att han är sinnessjukt vacker - det står jag fortfarande kvar vid. Han är absolut en av de vackraste människorna jag sett. Utsidan är perfekt.



Jag har suttit och tittat på videor från inspelningsplatsen och han verkar alltid vara så otroligt gullig med sina fans. Frågan är varför jag inte lagt en liten summa pengar på att åka och försöka se honom i verkligheten någonstans.... Det vore ju kanske något? Bara för att få se honom, menar jag. Om jag ändå flyger omkring i världen för att se mitt favoritband så skadar det ju inte att ta något mer i samma sväng. Släkt i USA finns ju, så att stanna några dagar extra efter t.ex. en TH-konsert vore nog inga problem. Jag får försöka planera in någonting!


Orli (i poliskostymen för hans roll) tillsammans med ett fan @ the set


Har ni också haft (eller har) en kändiscrush? ..och på vem isåfall?

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

jag skulle lätt vilja träffa orlando -



haha jag hade fettaste crushen på honom precis när första sagan om ringen filmen kom fram till typ 2004 eller något. Jag hade sjukt mycket affischer.

Men han är fan snygg!



Sen kan jag ju inte neka min tom crush och min ronaldo - fast de har ju kvar (:

2009-05-13 @ 23:10:24
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag kan nog inte längre neka att jag inte har en crush i Johan Palm. Haha!

2009-05-14 @ 00:03:41
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: okej:)

2009-05-14 @ 07:36:10
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lina

Jonathan Rhys Meyers .__. <3

2009-05-14 @ 13:27:57
Postat av: Anonym

bill kaulitz..

2009-05-14 @ 17:50:40
Postat av: Mia

Charlie Hunnam! Hade jag bott i England hade jag stalkat honom :)

2009-05-14 @ 22:12:07
URL: http://duvetmia.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tom Kaulitz.

2009-05-15 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0