Sista kvällen med Lina...

..Well, på några dagar i alla fall. Imorgon sticker hon & Max ner till Siesta i Hässleholm för att se Placebo och andra band. Jag är självklart avundsjuk eftersom jag gillar Placebo näst intill lika mycket som Lina (hon är nog snäppet galnare i dem) men hoppas verkligen att dem får galet roligt där nere.

De ska även träffa vår underbara vän Lina (ja, haha, jag känner många "Linor"! Brukar skoja om att jag dras till dem) som jag inte träffat sedan 3 Juni 2007. Förstår ni att jag saknar henne? De ska i alla fall träffa henne & säkert festa tillsammans där på campingen. Wish I could be there too. Misstänker att just detta kommer vara kvällens "hot topic", i alla fall för mig som så gärna vill med. Jaja, bara hon inte är för sliten när hon kommer hem på lördag, då ska hon minsann med ut & fira min 21-årsdag!


Jag får goosebumps av den här videon och varken jag eller Lina kan fatta att hon äntligen ska få se dem. Iiiih!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Varför följer du inte med dom då? :/

2009-05-27 @ 22:37:49
Postat av: Zara/Nä

grattis i efterskott :*

2009-05-28 @ 11:07:39
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: IDA

Sarah - Jag kunde inte just nu..

2009-05-30 @ 01:59:39
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0