Imperial Blaze

En av mina största favoriter sedan långt tillbaka, Sean Paul, släpper nytt album i slutet av sommaren. Jag kunde nog inte se fram emot det mer än jag gör! Albumet heter Imperial Blaze och finns i butik den 18/8. Wohooo! Jag har dansat till hans musik sedan jag var 14/15 (?) år och hoppas att det här albumet kommer vara minst lika bra som de tidigare.


Sean da Paul in NYC


Den 8 Juli 2004 såg jag honom på Gröna Lund och efter det var jag helseriös med att inte tvätta handen efter att han sprungit längst första raden och gjort "handslag" med fansen som stod där. Haha!  (Bilden är från December 08. Skulle ta en annan, bättre bild.. Byter när jag hittar den.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0