25 Maj - Måndag

..Och så var det plötsligt Måndag igen. Men det händer en rolig sak idag! Om några timmar ska jag åka till Fagersta för att titta på en show som skolan där mina kusiner går, har fixat. Jonna ska sjunga så självklart ska vi dit och kolla.
Jag har försökt få med henne i Idol ett antal gånger, men nej, hon är svår den där tjejen. Alldeles för envis!

Jag minns när vi var små, då hon, jag & Lina satt i baksätet på bilen på väg tillbaka hem från en badplats i Finland.. Låten My Heart Will Go On från Titanic filmen spelades på hög volym och vi sjöng med för fullt. Det fula var bara att Jonna kunde ju sjunga motför mig och Lina, och jag minns när hon tog i och satte alla höga noter perfekt, då ville jag inte sjunga mer. Haha... Så det ska bli jätte kul att höra henne ikväll!


Jonna, Lina och jag som minisar


Jag och Jonna, nutid


Jag älskar dig, kusin. ♥


Solen skiner, himlen är blå - det ser ut som det blir en sen frukost utomhus idag!

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag älskar dig också, himla mycket! <3 vill komma ner till er snart igen!

2009-05-26 @ 13:54:36
URL: http://jnyyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0