Härliga sommarvärme

Det blev ingen show i Fagersta för oss. Tiden blev för knapp för en av oss och då blev det också strul med skjutsen. Men, men.. Det kommer flera tillfällen. Om inte annat så får jag väl be Jonnna ha en liten privatshow för oss. Haha.. Men bor du ändå i närheten tycker jag att du ska ta dig dit och titta!

De senaste timmarna har jag hjälpt till att  fixa lite ute på gården och göra lite fint inför sommaren. Utemöblerna har tvättats, altanen städats.. och nu ska jag gå ner och hjälpa mamma och Lina med maten. Grillen är igång så om en stund ska vi äta en god middag med grillat kött, potatisgratäng och andra godsaker. Mums!


Bild från i lördags
Brillorna kommer från Gina och finns även med blåa ränder där mina är rosa/röda. De finns också med vita bågar och lila ränder, för Lina och alla andra som hellre föredrar det.

Kommentarer
Postat av: Leonita Alba

Kan du inte visa oss bilder på dig själv när du var 14-16 år? :D

2009-05-25 @ 19:04:40
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Snygging! Har du beställt från forever21 nångång?

2009-05-26 @ 10:19:55
URL: http://cassandrarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0