Fredag

Var ni lika trötta som jag när ni vaknade? Hade ställt klockan på halv 9, men vaknade inte förrän vid 10 av att Lina står i dörren. Så vi får ta ett senare tåg, men det gör inget. Jag och Lina ska in till Västerås och gå på stan, fika och eventuellt shoppa lite. Jag vill ha nya skor, men jag lyckas aldrig hitta några riktigt snygga (heels) i Västerås innan de tar slut. Irriterande. Får hoppas på mer tur idag.

Känner av pollenallergin mycket idag också. Har tagit både tabletter och ögondroppar nu på morgonen, i hopp om att de ska sluta svida och klia innan vi ska åka så att jag slipper se ut som någon som precis har gråtit. Jag förstår inte.. En del dagar känns det inte alls, dagen efter kan jag knappt se. Någon som har lika? Jätte jobbigt ju!

Jag ska köpa lite nagellack, föhoppningsvis hitta en snygg klänning och testa mascaran Fiberwig (som nu har börjat säljas på Kicks) som tydligen ska vara bra. Några timmar på stan, sen ska vi hem och förbereda några saker inför imorgon då kusin Jonna kommer hit och hälsar på igen. Lookin' forward to it!


Jonna och jag förra gången hon hälsade på. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0