Förfestar hos Lina



Hur mår ni denna onsdagkväll? Jag mår finfint! Är hemma hos Lina och förfestar med henne. Hon springer runt här och tar kort och sjunger, haha. Vi hittade några gamla skivor så nu är det gamla favoritlåtar som spelas ur högtalarna. Härligt! Vi ska förmodligen in till Västerås och joina födelsedagsbarnet m.fl. på Oliver Twist lite senare. Max kommer och hämtar oss om ett tag så vi ska fortsätta förfesta här nu.

Btw, vet ni vad jag upptäckte för några dagar sedan? Min kamera har gått sönder. Helt den här gången. Den har varit "halvtrasig" ett tag nu.. Man har kunnat ta kort då och då, men helt plötsligt så dog den. Även om man laddat batteriet fullt några minuter tidigare. Men nu.... Nej, nu fungerar den inte alls. Och inte har jag råd att köpa en ny just nu heller. KUL!..... Damn it. Lina har i alla fall sin kamera med sig ikväll så jag lånar lite bilder av henne och visar imorgon!

"Dansgolvet" kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0