Färjan, Déjà Vu och hemgjorda hamburgare

..Det är lite av vad min kväll kommer att bestå av. Mami kommer strax och hämtar upp mig och då bär det av hem till Lina där vi ska göra hemmagjorda hamburgare och titta på Färjan. Har aldrig sett programmet tidigare och är väl ärligt talat inte så jätte sugen på att se fyllon skämma ut sig (det finns ju bättre program, menar jag) - men det kan väl vara underhållande att se folk skämma ut sig totalt ibland också. Kanske. Eller kanske inte.....

Vi får se. Lite senare ska vi i alla fall se filmen Déjà Vu (från 2006) som visas på 4:an kl 21:00. Den har jag sett förut och vad jag minns så är den väldigt bra, så jag hoppas att jag inte ändrat åsikt eftersom jag har talat bra om den inför Lina ända sedan jag såg den. Hon har inte sett den tidigare så vi får se om hon håller med mig eller inte.

Nu ska jag hjälpa till med maten i köket. Det doftar underbart!

Kommentarer
Postat av: Johanna SB

SV: Hehe ja asså jag har tagit hans spya en gång men då var inte daniel hemma och det var bara en hårboll så det var inte så farligt..men idag lät jag den ligga tills daniel hade vaknat;D

2009-05-18 @ 21:25:14
Postat av: Johanna SB

SV: Hehe ja asså jag har tagit hans spya en gång men då var inte daniel hemma och det var bara en hårboll så det var inte så farligt..men idag lät jag den ligga tills daniel hade vaknat;D

2009-05-18 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0