A sunny friday afternoon

Brrr!  Ni vet när det är kallare inomhus än utomhus? Så är det här just nu.. Jag fryser riktigt mycket så jag ska gå ut och sätta mig på trappen ett tag, det är förhoppningsvis varmare i solen. Min hud börjar dessutom gå åt det blåa hållet (japp, så blek är jag!) så att få lite färg skulle inte skada heller. Jag kan inte sluta tänka på att Lina ska ringa från Placebo's spelning på Siesta inatt, längtar, men innan dess har jag mycket att fixa. Några timmar i solskenet får det bli först!


Btw, ni Twilight-fans glömmer väl inte att titta på MTV Movie Awards (klicka här för att se alla sändningstider för svenska MTV) då de kommer att visa det första New Moon-klippet? (!!!) Och kanske får de ett pris för deras kyss i Twilight, som är nominerad till "årets bästa kyss", det återstår att se.


(Källa: MTV)

Kommentarer
Postat av: Sarah

http://www.youtube.com/watch?v=nEHytj6LwHk&feature=popular

2009-05-31 @ 03:34:42
Postat av: E

Holy mother of god! hans kropp!!!

2009-06-01 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0