1 Maj

Jag tyckte att det nyss var 1:a april och dags för aprilskämten...?

Sov kvar hos Lina efter att ha festat hela kvällen igår. Konstigt nog så vaknade jag redan vid halv 10 idag, klarvaken. Kom dock inte hem förrän 12 och då med en dagen-efter-hunger utöver det vanliga.. Haha. Mammas goda, hemmagjorda pizzapiroger (eller jag vet inte om piroger är rätt ord.. Man tar en deg som har fomen som typ botten på stor kopp, fyller den och viker ihop. Get it?) satt fint!


Vi började som sagt hemma hos Lina igårkväll och vid 11 kom våran skjuts till Qvarn där vi skulle fira valborg. Det var galet mycket folk, knuffandes i baren - men också mycket trevligt folk som vägde upp det dåliga humöret som sakta men säkert växte fram av alla fulla idioter. Träffade även väldigt många gamla klasskompisar, vilket kanske inte var helt oväntat egentligen. Det blev en rolig kväll, men ärligt talat så hade det inte stört mig att sitta kvar hemma hos Lina med henne och de andra, gått ner till herrgården en sväng och sedan fortsätta hos henne. Det var i alla fall första gången (på många, många år) som jag inte var nere vid herrgården & majbrasan!


Ikväll ska jag tydligen på fest igen. Lokalfest denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0