What a night

God morgon. Sovit gott? Själv har jag inte fått mycket sömn. De andra somnade för ett tag sedan men jag tyckte det var "ovärt" att gå och lägga sig nu, skulle bara sova bort hela dagen. Men min kropp pallar inte, det känns som att jag ska svimma. Så jag måste nog sova lite ändå...

Jag hann inte vara länge på förfesten igår ikväll innan Lina ringde med ett trevligt besked. Jag gick hem till Max och fortsatte förfesta där med henne och massa andra och följde sedan med in till Västerås (ändå). Lina bjöd in mig på Silk, på Petters spelning, och även på öl & drinkar under kvällen. Petters uppträdande var bra och det var ett bra drag på publiken. Jag hade skitkul!

Frammåt 2-tiden så åkte vi hem. Och jag, "Aune" och "Uffe" hoppade av hos mig, åt nattmat och fick för oss att vi skulle se en film... Mitt i natten, ja. Haha.. Det blev i alla fall Moulin Rouge (♥) och när filmen var slut så hade klockan blivit 06:10. Innan de andra knöt sig så tittade vi på gamla videor på min laptop, på t.ex. TH utanför hotellet i Amsterdam 8/10-07, flygplatsen i Köln 2/11-07, MTV EMA 6/11-08 och skrattade till gamla, roliga videor på mig & Lina. Nu är det bara ljudet av takfläkten och knappandet på tangenterna som hörs här. Inget som gör mig piggare precis. Nej, jag måste sova en stund... Ställer klockan på 1 och hoppas att jag vaknar av alarmet. "God natt" 




Kommentarer
Postat av: Lina

Kul vare :D Men euw på den första bilden (på mig) ._. haha

2009-03-07 @ 14:25:10
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: IDA

Lina - Ohja! :D Ähh, sluta

2009-03-07 @ 14:30:33
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0