Solarium

Sökandet av jobb går frammåt och jag tror mig ha hittat några alternativ. Håller dessutom på att kolla upp lite olika möjligheter inför händelse i slutet av Maj/början av Juni och än så länge ser allt ljust ut. Jag fyller nämnligen 21 i år och tänkte annordna något roligt för mig & mina vänner. Bjuda hit folk som jag träffar allt för sällan och en rolig sak är att även mina vänner under 18 kommer att kunna närvara (om de kan såklart). Men mer om det när det blir aktuellt. Om en timme eller två så ska jag upp till gymmet och sola med Lina & Jessy. Det är på tiden, jag är snart genomskinlig så blek som jag är. Efter det ska jag hem och äta middag med Lina. Måste hinna fixa några saker innan jag sticker, so I better get going! Tschüss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0