En klar favorit


Försvarets hudsalva har nog de flesta testat någon gång. Superbra och kan användas i stort sett på alla torra områden på kroppen. Har jag bara den i min väska så spelar det ingen roll om jag glömt t.ex. mobilen. Försvarets hudsalva är alltid med. För tillfället har jag den underbara rosa/vita versionen. Har försökt att få tag på den i evigheter utan större framgång, men nu hittade min kära mor det åt mig. ♥ Försvarets hudsalva säljs på Apoteket i 2 storlekar. Så bra och så billigt!

Kommentarer
Postat av: Johanna SB

Jag verkligen älskar det! Innan jag började med det var min läppar helt söndriga av torrhet, men sen var jag inne en dag på apoteket och såg det och tänkte att nej nu måste jag testa. Kosstar ju bara 19kr eller vad det är:O Och vet du! Varje gång jag stod och tog på miog detta så tänkte jag på dig o Lina, ja det är sant, för ni var de första jag såg som hade det det..så försvarets hudsalva förknippas me Ida o Lina Andersson;D<3

2009-03-27 @ 07:06:37
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Johanna SB

Btw, jag vill me ha rosa!!!!!

2009-03-27 @ 07:08:06
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0